donderdag 29 juni 2017

Challenges Donderdag

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Morgen, maandag 3 juli, gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 2 juli 19.00 uur en ik laat het mee komen.
Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

ACTIES JULI!!!!
Er zijn weer hele leuke Stampin' Up! acties vanaf 1 juli! 
Lees er meer over in het volgende bericht later!
--------------------------------------------------------------------------------------------------



52 Weeks to Christmas week 26!! 
We zitten alweer op de helft naar kerstmis! 
Jee, ik zit dit te typen en kan het bijna niet geloven..
Maar het is echt zo..

We hebben deze week weer een leuke challenge voor jullie:
Engelen verwerken op een kerstkaart!

Nou hoor ik je denken, engelen? Dit zijn varkens! Ja klop!
Hihi.. Ik heb helemaal geen engelen-stempel, dus moest ik
iets anders verzinnen en werd het dit leuke varkentje. Ik
heb hem al eens eerder gebruikt op een kerstkaart.. Een 
grappige kerstkaart dus!

Met wat extra glitter op de vleugels en lekker zoete kleurtjes is
het niet echt een traditionele kerstkaart, maar wel een hele leuke
om te maken!!

Ben je benieuwd wat de andere DesignTeam leden hebben gemaakt
of wil je meedoen? Klik dan HIER.
Onderaan dit bericht vind je meer informatie over de gebruikte
Stampin' Up! producten. Fijne dag vandaag!!

Kerst-groetjes, Yvonne



--------------------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte materialen:


11 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Heel origineel met deze engelacht ige varkentjes!
fijne dag
Nancy

!neke zei

Wat een grappige kaart !!!!!!
Top !

Enny zei

Oh, wat schattige varkentjes, heel mooi en grappig ! Groetjes, Enny

marian zei

Ontzettend grappig deze engelachtige varkentjes.
Groetjes van Marian.

Eri zei

Grappig deze kaart met de engelachtige varkentjes!
Groetjes, Eri

Marijke zei

Wat een super leuk kaartje met deze varkentjes! Erg leuk bedacht en de kleuren zijn ook mooi. Groetjes Marijke.

Diny zei

Wat leuk bedacht Yvonne....grappig kaartje!
Groetjes Diny

Suzan zei

Superleuke kaart Yvonne!
Groetjes Suzan

GerJanne zei

Wat grappig zeg, deze varkentjes die verkleed zijn als engelen... Andersom zal toch wel niet ?? ;-0

Beisforbeauty zei

hihi deze is grappig


liefs cindy

Jantine zei

Grappig met die varkensengeltjes, Yvonne!
Ik vind het altijd zo leuk om alle kerstkaartjes te bekijken op donderdag, maar dit keer ben ik wat verlaat omdat ik even vrijwel niet op internet kon...
groetjes en fijn weekend!
Jantine