donderdag 8 juni 2017

(Late) Challenges-Donderdag

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Maandag 12 juni, gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 11 juni, 19u en ik laat het mee komen: 
y_vanbruggen@hotmail.com

EN WIE JARIG IS TRAKTEERT!
Bestel je maandag mee? Dan ontvang je van mij een GRATIS vel nieuwe mini-dimensionals en bestel je voor meer dan 60 euro? Dan krijg je een pakje mini-dimensionals en verzend ik jouw bestelling GRATIS!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------


Wie  heeft er tijd te koop??
Hihi.. Al zouden mijn dagen eens zo lang zijn, dan nog kreeg ik ze
met gemak gevuld volgens mij :) Ook wel weer heel fijn dat je je
geen seconde hoeft te vervelen..

Ik heb net het laatste kaartje voor Challenges-Donderdag afgemaakt,
dus meteen een bericht! Het zijn er drie deze week. Daar komen ze, voor:
Global Design Project, de Liftchallenge en de 52 Weeks to Christmas!


Deze eerste kaart is voor de nieuwste Liftchallenge, klik HIER.
De grote tekst is een stempel, welke met Versamark, witte 
embossingpoeder en de heattool gemaakt is. Mer de aquapainter
(waterpen) en 3 nieuwe In Color kleuren zijn de vegen gemaakt
en daarna is de kaart aangekleed.



De tweede kaart is voor week 23 van de '52 Weeks to Christmas'
challenge, klik HIER. Het schiet alweer op naar de helft van het
jaar! Ongelofelijk he?



En de laatste kaart is voor challenge van het Global
Design Project #GDP090, klik HIER. Het is deze week
de bedoeling dat je de schets gebruikt voor het maken 
van de kaart:




Dat was het voor deze Challenges-Donderdag!
Ik heb hieronder de gebruikte producten voor je 
staan! 

Fijne avond nog!! 
Liefs, Yvonne



9 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtige kaartjes zijn het geworden Yvonne...weer heerlijk creatief bezig geweest zo te zien..
en je kaartje is vanmiddag op de bus gegaan..

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

mooi werk allemaal!
Fijne verjaardag zaterdag!
nancy

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Yvonne!
Groetjes Suzan

Diny zei

Prachtige kaartjes Yvonne!
Fijne dag morgen.
Groetjes Diny

José zei

Mooie kaarten Yvonne

GerJanne zei

Mooie kaartjes zijn het stuk voor stuk!!
Groetjes,
GerJanne

Wies zei

Mooie kaarten Yvonne. Vooral de kerstkaart vind ik prachtig.

Marjan zei

Je kaarten zijn allemaal erg gaaf, je weet dat ik fan ben van jouw kaartjes.
Op je Liftchallenge kaart is de embossing achtergrond de tekst, anders dan op de liftkaart. Mooi gedaan! Fijn dat je weer meedoet, Yvonne!

Cornelie zei

Erg gaaf gedaan. Heel erg mooi, ook je andere kaartjes! Dank je wel Yvonne!