maandag 3 juli 2017

Papier-strookjes

Stampin' Up! bestellen? Dat kan! 

Vandaag, maandag 3 juli, gaat er een verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor vanavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.
Dit kan via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com

ACTIES JULI!!!!
Er zijn weer hele leuke Stampin' Up! acties vanaf morgen 1 juli! 
Lees HIER meer over de acties!
--------------------------------------------------------------------------------------------------


Welkom!! 
Het weekend is weer voorbij en de week begint weer! Het begint al op te schieten naar de zomervakantie, hier nog twee weekjes en dan is het alweer zover.. Wat gaat dat snel he?!

Ik heb vandaag een drietal uitwerkingen naar aanleiding van de Liftchallenge.
Wat een leuke weer! Ik had de kaart van Jennifer McGuire al op mijn to-do-lijstje
staan, dus dat kwam mooi uit! En daar kun je natuurlijk vanalles van maken. Kijk maar eens 
op het blog van de dames van de Liftchallenge, klik HIER.

Het is de bedoeling dat je met kleine strookjes gekleurd papier een
vlak op de kaart maakt, daar stans je een woord uit en dan werk je 
hem verder af.. Ik heb gekozen om de tekst 'sunhine' te gebruiken
en met zwart in te leggen.

 Het woord wat uitgestanst is, heb ik op een andere kaart 
gebruikt, in combinatie met het woord 'hello' van een andere
stempel. De bloemen staan ook op die stempel. Zie voor alle
gebruikte materialen de lijst onderaan dit bericht.

Uit het stukje papier met strookjes wat ik nog over had, heb
ik de tekst 'congrats' gestanst en op een zwart label gestanst.

Een leuke set bij elkaar toch??

Een hele fijne maandag!!

Lieve groetjes,
Yvonne




----------------------------------------------------------------------------------------------

De gebruikte materialen:


3 opmerkingen:

Marjan zei

Prachtige set kaartjes, slim om alles te gebruiken! En allemaal mooi!Dank je wel weer voor het meedoen met de Liftchallenge, Yvonne!

!neke zei

Helemaal leuk !!!!!
En alles gebruikt , top !

Cornelie zei

Ik werk nog wel eens van achter naar voor met de inzendingen van de lift challenge hihi, kom je nu dus weer tegen. gezellig toch? Lekker vrolijk je sunshine kaarten, je tag met zwart is ook gaaf! Super Yvonne!